Štve vás internetová reklama mířená na tělo? Vypněte firmám přístup k datům vašeho prohlížeče

26. 3. 2012 | 14:43

Zavřete kohoutek firmám, které z vašeho prohlížeče sosají data pro co nejlepší nastavení on-line reklamy, která se vám zobrazuje "na míru", tzv. behaviorální reklamy. Vypněte jim přístup k vašim datům přes jednoduchý webový formulář. Reklamy se sice úplně nezbavíte, nebude  se vám ale zobrazovat inzerce podle obsahu prohlížení stránek, vaší lokality, apod.

Behaviorální internetová reklama je založená na tom, že cílí na jednotlivce přesně podle jeho zájmů. Čerpá k tomu dat z nastavení prohlížeče. Pokud se chcete této přesně mířené reklamy zbavit, vypněte firmám, které se jejich sbíráním zabývají přístup k datům vašeho prohlížeče. V seznamu webové aplikace www.youronlinechoices.com jich je necelá padesátka včetně Googlu, Microsoftu nebo např. Yahoo.

Vypnutí online behaviorální reklamy, neznamená, že již nebudete přijímat reklamu na internetu. Reklama, která pak na internetu uvidíte jen nebude odpovídat vašim zájmům a nastavení prohlížeče (tedy lokalitě, jazyku, atd..).
 

Kdo jsme

  • Tento web provozuje iure, neziskovka zabývající se ochranou občanských svobod.
     

Logo IuRe


 

Naše další weby

bba web

IuRe je členem

Internet Defense League